in ceainaria Agora se poarta ia

joia aceasta, 26 iunie, in Ceainaria Agora, se poarta/sarbatoreste ia si 
cum imi plac mult iile am decis sa particip si eu. 
Nu mai fusesem niciodata la Agora asa ca a trebuit
  sa caut putin pana sa aflu ca este in zona Tomis, 
cumva in spatele bisericii de langa Tomis, pe General Manu nr. 20.

Acolo m-am bucurat sa le reintalnesc pe Diana Slav de la hai-hui-stangaci si 
cele doua amatoare de ii pe care le-am pozat si la intalnirea skirtbike de pe 24 iunie. 
Ele erau cu un grup de colegi de la cursul de pictura Ebru.

M-am asezat la o masa libera insa imediat au aparut Anna impreuna cu mama ei si s-au asezat cu mine la masa, Anna are 10 ani, e in clasa a V-a si are ia cumparata de la Sinaia/Predeal.
Lorena, 33 de ani, consilier in sanatate, 
are ia de foarte mult timp, a purtat-o si la gradinita pe cand ii venea ca o rochita
(edit) am aflat ca Lorena are un blog de sanatate http://pecaleasanatoasa.ro/ 
Lia are 15 ani, eleva 
are ia de la mama ei care o are de la Voronet
Madalina, 44 de ani, contabila 
are ia de la bunica ei
Teodora, 18 ani, studenta la Cambridge Constanta
ea e macedoneanca si poarta o vlaşcă aromână a bunicii(baticul)
si o fustă de la Madmoiselle Amelie Boutique. 
Stand cu ea la masă am aflat ca in fiecare luni sau marti la Agora se tine un curs de Ikebana.
Eu stiam ca ocazional se organizeaza cate o vizionare de cate un film bun,
am vrut la un moment dat sa merg dar din pacate nu am mai ajuns.
Sorana, 16 ani, eleva la Mircea e prietena Teodorei

Anna si doamna Julide Petrescu, care avea grija ca toti cei ce venisera 
sa aiba tot ce au nevoie si sa se simta bine

Doamna Mariana Butnaru, profesoara si o talentata cantareata

mai jos o poza de pe pagina facebook a ceainariei
eu port o ie cumpărată din bazarul de la Neptun acum un an

Daca doriti sa va cumparati o ie gasiti la 
de la magazinul de artă de vizavi de Tomis,
uneori mai vin reprezentanti si la targul de haine de la Mamaia
am vazut într-un an o expozitie si la satul de vacanţă, lîngă Hotel Perla 
la bazarul de la Neptun...
mai ştiţi şi alte locuri de unde sa cumparam o ie?

De servit, am baut un ice tea cu fructe - răcoritor 
si drumul spre ceainarie a fost frumos,
 pe drum intalnindu-ma cu acesti cantareti care dadeau o nota boema strazii. Întotdeauna ma bucur atunci cand intalnesc astfel de cantareti pe strada, creeaza o atmosfera f. frumoasa.
venind dinstpre piaţa Unirii, facand la stanga pe Stefan cel Mare si apoi am facut la dreapta prin gangul dinainte de magazinul Fresh/Dobrogea si iata in faţă Ceainaria Agora, vedeti pisica?


5 comentarii

  1. Daca nu ziceai de pisica nu o vedeam :)

    Frumoasa intalnire. Te pup/
    Octavia

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca mai aveau ii si la magazinul de langa Tomis mall. Perete cu Elion.
    Si cred ca mai era unul in fata la colegiul Mircea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de vizita Octavia :-) pupici

    Diana, de magazinul de langa Elinon ziceam si eu in articol (magazinul de artă de vizavi de Tomis) mersi de raspuns si de vizita, :-) pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. fb: Ceainaria asta parte foarte comfy
    Si cosy
    Voi merge cu siguranta
    Ma dai pe spate prin calitatea pozelor tale

    RăspundețiȘtergere
  5. fb: Mersi Catalin!
    la ceainarie e foarte "ca acasa", atmosfera e faina!

    RăspundețiȘtergere