Ziua Iei 2014

Am aflat de intalnirea fetelor de la skirtbike cu o zi doua inainte dar cum oricum aveam de gand sa port ie pe 24 iunie ca raspuns la initiativa celor de la LaBlouseRomaine am zis ca merge sa combin ia si cu fusta si cu bicicleta asa ca iata-ma la intalnirea de la parcul Tabacariei zona Gravity Park/ Centrul de inchiriere i'Velo la ora 18. Acolo astepta cuminte Alexandra pe care o cunoscusem si o pozasem si la precedentul eveniment skirtbike.
Alexandra are 23 de ani si e studenta la jurnalism si urmeaza sa se casatoreasca peste o luna, FELICITARI!!! Alexandra poarta o ie de-a mamei ei, ie care e din Vatra Dornei, fusta in dungi orizontale alb negru Stradivarius si tenesi negri Converse

Alexandra a fost draguta si mi-a facut si mie o poza
Eu port ie veche de doar cativa ani, cumparata din fostul magazin Eva de pe Magheru, Bucuresti, fusta in dungi verticale roz cadou de la mama cumparata de pe FashionDays.ro, 
sandale corai Otter - Maritimo, sacosa inflorata Kenvelo - Carrefour
Anul trecut pe 24 Iunie eram la Roma sarbatorind Ziua Iei purtand ie 
si plimbandu-ma si facand poze pe acolo, pe la Roma,
aceasta de mai jos este facuta la Fontana di Trevi.

Am cunoscut-o pe Diana Slav, 37 de ani, consilier juridic 
care are ca hobby calatoriile, 
chiar are un blog de calatorii http://hai-hui-stangaci.blogspot.ro/ +facebook
si are si un blog de handmade http://douamainistangi.blogspot.ro/ +facebook
Diana poarta bluza tip kimono din Budapesta, tricou Mandra Chic de la 273 de locuri de vizitat in Romania si fusta din Florenta, dintr-un outlet boutique

Diana chiar are un album cu locuri pe unde a calatorit impreuna cu tricoul chic.
Mi-a placut blogul ei de calatorii, de exemplu a fost la un eveniment
dedicat steet-artului care a avut loc in port, foarte fain.
+ Diana promoveaza neobosit Constanta prin proiectul Constanta Free Tour.
Ce mai, un om interesant, merita sa-i verificati blogurile!

Stefania Arghir, 29 de ani, economist este o alta bloggerita pe care am intalnit-o.
Si ea e pasionata de calatorii http://vacanteindoi.blogspot.ro/
ia a cumparat-o din primul salariu, i-a facut rost mama ei de ea

Ca tot veni vorba de bloguri de calatorii si eu am unul 
Măria Ta Travel and Adventure http://mariatravelandadventure.blogspot.ro/
si mai am blogul de design si fotografie Amartis http://amartis.blogspot.com/

Alessya, 12 ani si Arina, 9 ani
costumatia Alessyei este a stra-stra-stra-bunicii :-) dupa spusele ei iar a Arinei i-a facut-o mama ei
Anda, organizatoarea evenimentului, 
Anda a lucrat ca trade marketing consultant la o mare corporatie, 
ia pe care o poarta e veche de 40 de ani



Andreea Madalina, 24 de ani, masteranda in stiinte economice
poarta o ie a mamei ei veche de 20-30 de ani, fusta de la Anda,
 sandale transparente cumparate de pe net, geanta cadou de la mama ei
.
Alexandra a inchiriat o bicicleta de la I'Velo

plecasem si pe drum mi-au atras atentia alte 2 purtatoare de ii asa ca m-am oprit si le-am pozat
Mirela 26 ani reprezentant medical si Violeta 26 de ani artista in tatuaje
langa City Park Mall ne-am oprit pentru a face niste poze de grup cu toate bicicletele aliniate:


Ne-am reintalnit cu Mirela si Violeta si le-am invitat sa ni se alature la plimbarea prin Mamaia, au fost de acord si am petrecut parte din drum impreuna
In satul de vacanta alta oprire pentru poze
mi-a placut aceasta poza cu Alessya, cu capul incununat de flori si luminat de soare
Am facut o ultima oprire pentru ca fetele sa-si cumpere cate o binemeritata inghetata.

Mai multe poze:
+ Sorin Ave, cel mai dedicat fotograf,
   a alergat pe langa noi si ne-a facut poze pe aproape tot parcursul plimbarii

2 comentarii