Intalnire bloggeri, terasa Xena, Constanta


au organizat o intalnire intre bloggeri sambata asta la 
terasa Xena de langa Tribunalul Constanta. 
Organizatorii principali au fost Marius de la ddumi.ro si Joie de la JoieNegru.ro

in poza Emilian de la Emiblog.ro, Florin de la pustiul.ro si Marius de la ddumi.ro
eu imbracata in a all jeans look, ca si Aguritza :-)

Cristina de la www.sportulesanatos.ro

Oana prietena lui Joie Negru
am aflat ca va lansa o carte in curand, waw, felicitari ei!
adusese si placinta cu branza facuta de ea.. yum yum
Florin de la pustiul.ro, Marius de la ddumi.ro si Alex de la sarius.ro
Ionut de la ionutstaicu.ro creatorul forumului CtBlogs
si Emilian de la emiblog.ro
Oana, Cristina si eu
Florin, Marius,
Zak de la www.acasalazak.blogspot.ro a adus bomboane pt ca maine e ziua ei, LA MULTI ANI!!!,
Alex si Joie de la JoieNegru.ro
Oana, cand am vazut ce tatuaj frumos cu henna isi facuse pe picior i-am facut cateva poze
am inteles ca tatuajul i l-a facut o fata din Bucuresti (fb: tatuaje cu henna) venita in vizita in Constanta
atentie se vorbeste: ddumi luase cuvantul pentru a prezenta agenda intalnirii
s-a discutat despre importanta bloggerilor in ziua de azi
despre cumpararea unui domeniu .ro si
despre regulile interne al CtBlogs
erau vre-o 3 pisicute in zona, adorabile
surpriza serii: sticle personalizate cu blogurile noastre by Coca Cola... OMG! ce fain!!
cei de la Coca Cola au lansat un site destinat pasionatilor de muzica:
www.coke-stream.com go play some music!
Aguritza era incantata si ea de sticla ei personalizata cu aguritza.blogspot.com
happy me!
au mai fost si Diana de la hai-hui-stangaci.blogspot.ro
si inca alti cativa bloggeri. 

au mai scris despre intalnire:

Un comentariu

  1. tare dragut, am lipsit motivat, tusesc de 10 zile de cand m-am intors de la munte :)

    RăspundețiȘtergere