CinemaCity 4DX la City Park Mall

Miercurea aceasta a fost lansarea Cinematograful 4DX pentru presa si bloggeri, am avut parte de o prezentare a Cinema City, o sesiune de intrebari si raspunsuri, vizionare de trailere 4DX si filme ruland in paralel 2D/3D. Eu am fost la film la "Misiune imposibila" desi ma tenta si "O tipa... dezastru".
Cinematograful se află în apropiere de food court, inainte de a junge în zona cu mâncare, se urcă scările rulante şi cinematograful e sus pe dreapta.

Am aflat ca CinemaCity 4DX este al doilea cinematograf 4DX din ţară după Bucureşti şi că au decis să construiască la noi şi nu în alt oraş datorită succesului şi cererilor înregistrate la celalalt CinemaCity din oras... o veste îmbucurătoare, merge lumea la filme! Urmează să se construiască în 2016 un alt cinema 4DX la Timişoara. Au 19 cinematografe in toata tara ceea ce plaseaza Romania pe locul 3 in Europa cand vine vorba de numarul de cinematografe CinemaCity.

Si ce este acest 4DX? Ei bine este o noua experienţă în a vedea sau mai bine zis simţi filmele, e pe lângă
  • o imagine 2D/3D de calitate şi
  • un sunet desăvâşit şi
  • mişcare - scaunele sunt asezate câte 4 şi se mişcă în funcţie de acţiunea din film
  • lumină - sunt flash-uri de lumină în puncte cheie
  • vânt- simţi gloanţele trecând şuierând pe lângă tine, sau simţi rafale de vânt
  • apă - un spray subit sau picături de apă te surprind în timpul filmului, există buton la scaun in care poţi opta să nu beneficiezi de această opţiune
  • miros - personal nu am simţit nimic, dar poate eram puţin răcită
Am vazut un trailer de prezentare şi apoi trailerul 4DX de la "Misiune Imposibilă" şi cel de la "Jurassic World". E... altceva! Abia aştept să văd "Jurassic World" filmul întreg 4DX pentru că trailerul m-a impresionat, iar "Misiune imposibilă" am vazut aseară la lansare... m-a ţinut cu sufletul la gură tot filmul... vedeţi-le la cinema că merită!


printre primele sosite, eu si Adina Podgorenco de la http://www.letsbegorgeous.com

Adina Podgorenco de la http://www.letsbegorgeous.com
fetele si Andrei Campanu din partea http://www.homemadebyelena.com
am facut si serii de 4 poze care au fost transformate in animatii gif... 
super FAINE!!!

au aparut si bloggerii:
Florin Sîrbu de la pustiul.ro,
ddumi.ro
Cristi.Mirea.eu



a venit si prietena mea Laura asa ca ne-am amuzat cu animatiile si cu ea:
              


mai multe animatii
inclusiv cu ANTONIA la linkul urmator:

doua doamne cochete la panou
Laura

Ana-Maria se ocupa de marketing la City Park Mall 
la 20:00 a inceput conertul Antoniei, mi-a placut cum era imbracata sporty-chic
cu o vesta alba, un crop top care dezvaluia un abdomen sexy, 
pantaloni si incaltari sport, 
a cantat cele mai faine piese ale ei si a incins atmosfera!


putin beat-boxing


A fost un eveniment deoseibit unde ne-am simtit ca niste VIP-uri. Am vazut filme şi trailere pe cinste, am socializat, am degustat bunataţi, am avut parte de servicii de calitatea întâia. Să o ţinem tot aşa!
Multumesc City Park Mall, Fulvia şi Ana-Maria pentru invitatie!
Fulvia altă dată nu mai scapi de la pozat, acum te-am vazut ca erai foarte ocupata si te-am lasat dar altă dată Urban Style esti! :-)

[29.07.2015 City Park Mall]

Trimiteți un comentariu