Ziua Iei Constanta

24.06.2015  iata ca ziua iei a sosit asa ca am fost cu mic, cu mare sa o sarbatorim in Piata Ovidiu
Lavinia poarta o superba ie cu cusaturi rosii de pe iiana.ro,
 braul il are de la Promod, fusta alba lunga Zara
Agurita poarta o ie imprumutata de la Simona Moon
iata-ma si pe mine cu ia cumparata din fostul magazin Eva si fusta roz de pe oasap.com
langa mine e Catalina si ea bloggerita la http://inimiparfumateblog.blogspot.ro/
Brandusa si Gabriela cu ii din Arges, Godeni

Cristina, 25 ani psiholog, bluza Zara
am abordat-o sa ii fac poza si in acelasi timp 
a mai abordat-o un fotograf, dl. Nicolae Lucian Catalin
dansul a venit cu ideea sa cautam un fundal mai putin incarcat 
si asa am ajuns langa edificiul cu Mozaic



Agurita cu Simona si cu Sorina


Lili, 29 ani, invatatoare, ia tot de pe iiana.ro
la eveniment a fost si o expozitie de fotografie a grupului Film Photography Constanta ce prezenta subiectul "Sanzienele in Urban".

au venit multe doamne de la Sezatoare si si-au prezentat creatiile
Valentin Bratu, designer papioane si Andreea- Stefania Ionascu, psiholog 
(i-am mai pozat la Martisorul Eco)

Carmen Bucovala
Oana Stan de la Techir (cosmetice naturale)\
poseta Iutta
Anda era zglobie ca de obicei :-)


Andreea Nicoleta si fetita 

Craiu Florentina, daca mai tineti minte ea ne-a invatat sa incondeim oua de Paste
Piata Ovidiu s-a umplut de ii si voie buna, felictari Simonei pentru initiativa!


01.06.2015 Simona Moon https://simonaions.wordpress.com/ organizeaza si in acest an un eveniment fain in concordanta cu cel International organizat de la Blouse Romaine:

(eveniment facebook) Ziua Universala a Iei- Constanta - Sanziene 24 iunie 2015
"Constanta se alatura tuturor celor care iubesc Ia Romaneasca.
Pe 24 Iunie, Sezatoare Constanta, City Hub Biblioteca Colorata, Work At Home Moms Romania Constanta si Film Photography Constanta va invita in Piata Ovidiu sa sarbatorim aceasta zi impreuna. Intalnirea e in Piata Ovidiu, miercuri 24 iunie la ora 17:00.
Imbracate in camasi Romanesti brodate, fetele de la sezatoare va vor arata cum se lucreaza la o ie si ce reprezinta aceste cusaturi. Va vom prezenta si camasa traditionala de Dobrogea si motivele din aceasta zona. Va fi o expozitie de fotografie a grupului Film Photography Constanta ce prezinta subiectul "Sanzienele in Urban"."

Asa ca daca sunteti iubitoare/posesoare de ii sunteti invitate!


m-am intalnit cu fetele in zona veche si erau preocupate de organizarea evenimentului


eu anul trecut de 24 iunie m-am imbracat in ie si am fost cu fetele de la Skirt Bike sa pedalam prin Mamaia.
 
si pe 26 iunie am fost la evenimentul dedicat iei organizat de Ceainaria Agora.
18.06.2015 si anul acesta are loc in ceainarie Ziua Iei, de data aceasta tot pe 24 iunie la ora 19:00 (eveniment facebook)

(p.s. poza din bannerul lateral cu cele doua fete, Simona si prietena ei pe campul de maci e facuta de sotul Simonei, Radu Niculescu, mai multe poze pe blogul Simonei)

Related:
24 iunie 2015 Ziua iei la Agora
+ 24 iunie 2014  Ziua iei pe bicicleta
+ 26 iunie 2014 Ziua iei la Agora
+ Articol Agurita 2015

3 comentarii

  1. Multumesc frumos Maria! Anul trecut intrebasem prin lista mea de prieteni daca mai face cineva ceva de ziua Iei in Constanta si nu mi-a zis nimeni de Agora, ca m-as fi dus si acolo!
    Te astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere, nu mai stiu cum am aflat de Agora, parca anuntasera fetele de la SkirtBike, a fost prima data cand am fost la Agora, am inceput frumos :-) sper sa ne vedem anul acesta la Ziua Iei! a... si sa sti ca am observat zilele astea prin oras MULTE ii purtate in tot felul de combinatii... e o "explozie" :))) sper sa afle cat mai multe posesoare de ii de acest eveniment si sa vina! pupici, Maria

      Ștergere
  2. ma bucur ca au iesit multe fete imbracate in ii la plimbare!
    frumos!!

    RăspundețiȘtergere