Camasa cu Imprimeuri Florale

City Park Mall a organizat un concurs pe facebook in care trebuia sa numesti
"Care este produsul vedeta al noului sezon din colectia Bigotti Romania?"
Raspunsul pe care il gaseai usor intrand pe pagina de facebook Bigotti Romania
si era si evident din felul in care se prezenta concursul
era "Camasa cu Imprimeuri Florale" si... am castigat!

cum prima persoana la care m-am gandit pentru camasa a fost tata, lui i-am ales o camasa :-)
ghiciti care e dintre cele de mai jos?

recunosc ca o data alegerea facuta pentru tata, a doua persoana la care m-am gandit am fost ... eu,
tare mi-ar fi placut si mie o camasa bleo-turcoaz cu petale, sau rosie cu floricele albe, aveai de unde alege, doar ca erau barbatesti si nu am avut curaj ca Adelina Tocitu sa port o camasa barbateasca (ea a zis ca cea pe care a purtat-o la intalnirea bloggerilor era barbateasca... si waw ce bine ii statea)

pana una alta, am ales o camasa bleu cu flori albe, care mi s-a parut mai discreta si i se potrivea tatalui meu "shaped body" pentru ca mai aveau de exemplu alte camasi varianta "slim" ...teoretic eu sper sa i se potriveasca, el nu e acasa momentan, dar cand va ajunge acasa vom afla daca asta ramane si alegerea lui.

24.06.2015 si iata si poza cu tata imbracat cu noua camasa
[2017.09.30 edit] Tata nu a purtat camasa, prea inflorata pentru el, 
daaar l-am convins pe sotul meu Catalin sa o poarte toned down cu un sacou uni bleu.

vitrina Bigotti - elegant, clasic dar si modern,
imi place mixul de imprimeu alb/negru in patratele cu cravata rosie in dungi
Bigotti are si magazin online http://www.bigotti.ro/

cel mai elegant barbat pe care l-am vazut recent intr-un film a fost domnul din "La grande belezza"
domnilor dar si doamnelor si domnisoarelor recomand filmul, per "la bella vita" e "il doce far niente" si tinutele desavarsite ale domnului protagonist
"Marea frumusete" citat: "Cea mai surprinzatoare descoperire pe care am facut-o dupa ce am implinit 65 de ani este ca nu mai pot sa pierd timp facand lucruri pe care nu am chef sa le fac"

dupa cum va ziceam erau multe modele, ca o iubitoare a imprimeurilor am ramas fascinata de frumusetea lor, imi placea si cea bleumarin cu alb si cea cu inimioare rosii si cele cu bleo cu bleumarin si cate si mai cate...
camasile inflorate erau la 290,00 lei cele clasice la 220,00 lei

 pentru domnii mai conservatori erau si camasi mai simple/ clasice
 am descoperit printre clasicele cravate si papioane! un papion este un accesoriu foarte simpatic, care in functie de designul si culoarea materialului din care este facut poate da prestanta sau chiar umor unei tinute
dar cum ziceam, toate sunt barbatesti,
in continuare mini-colectia mea de camasi cu imprimeu floral
aceasta am luat-o de la Steilmann acum cativa ani, am dat vre-o 60 de lei pe ea dar mi-a placut mult imprimeul inflorat, dunga alb cu bleumarin marinaresc si nasturii rosii erau ca cireasa de pe tort
aceasta cu trandafiri mai mari o am de pe FashionDays.ro, brandul e RiverSide, a fost 120 de lei
mi-au placut culorile pastel ale trandafirilor, detaliul de dantela si aspectul diafan, am purtat-o aici si aici
aceasta e "vintage" nu mai stiu cat am dat pe ea, putin oricum, are un imprimeu ca un tatuaj care ma face sa ma gandesc la o insula exotica





Trimiteți un comentariu