Agora - Sambata lui Lazar- Expozitie de icoane si Atelier de incondeiat oua

 la Agora tea and Coffe, General Manu 20 a avut loc sambata aceasta o 
Expozitie de icoane cu scop caritabil si 
un Atelier de incondeiat oua pentru copii. (pagina evenimentului pe facebook)

Icoanele erau pictate de dl. Deaconu, tatal a cinci copii. Copii locuiesc impreuna cu tatal, mama si un bunic in 2 camarute in Cogealac. Dl. Deaconu picteaza impreuna cu unul dintre fii sai. 
Majoritatea picturilor erau facute pe lemn.
am cumparat si eu o icoana, aceasta cu Sf. Gabriel pentru ca mi-a placut reprezentarea inaripata, culorile folosite si faptul ca tine in mana o floare sau poate o ramura din Copacul Vietii. Dand o cautare pe google am gasit poate sursa de inspiratie pentru aceasta icoana, in original tine in mana un fir de crin.
Expozitia e inca deschisa la Agora asa ca daca vreti sa faceti o fapta buna si in acelasi timp sa aduceti in caminul vostru o icoana frumos pictata mergeti la Agora!
 a fost si un atelier de incondeiat oua insa au participat mai multi copii asa ca nu mi-am mai incercat talentele
copiii mi s-au parut foarte talentati si priceputi si cu o precizie in a desena impresionanta si din cate am inteles de la doamna Mariana Momciu au si castigat numeroase premii pentru talentul de a incondeia oua




Doamna Julide era din pacate suparata pentru ca nu se ia atitudine in Constanta, pentru ca str. Stefan cel Mare alta data atata plina de viata e acum intr-o stare trista, pentru ca nu se promoveaza adevaratele valori ale Constantei cum sunt copii care incondeiaza oua, precum domnul si fiul sau care picteaza icoane... dar ca dansa incearca prin evenimente ca acesta de sambata sa adune oameni de calitate si sa trezeasca la viata Constanta.
oua incondeiate
 Related:
Alte Evenimente la Agora 
+ Atelier de incondeiat oua (unde am incondeiat si eu)
+ traditii


Trimiteți un comentariu