in asteptarea primaverii

de pe blogul Danei Rogoz am aflat ca se organizeaza un nou concurs de creativitate si stil.
ce combinatii mi-au placut din noua colectie de primavara Tex:

de pe pagina de facebook Carrefour:
*mi-a placut cum doamna poarta o bluza gen ie combinata cu blugi si o jacheta din piele ecologica albastru deschis iar ca pete de culoare are o poseta roz si niste tenesi inflorati
mi-a placut ca se asorteaza cu fetita care poarta un trenchcoat bej cu captuseala in patratele bleo si roz si pantaloni roz-rosii
si domnul e ok, camasa in patratele alb cu albastru, jacheta neagra si pantaloni albastru electric
*apoi mi-a placut si aceasta combinatie pastel de tricou turcoaz cu roz "TROPICAL",
fusta bleo-turcoaz deschis, esarfa inflorata, balerini turcoaz si portofel roz

din catalogul online mi-au placut urmatoarele 2 tinute:
*una sport, compusa din trening gri (nu ar fi stricat niste dungi roz :-)), tricou roz si
  niste tenesi foarte simpatici cu sireturi mov si emblema bleu care "condimenteaza" tinuta
* una casual-chic formata din pantaloni albi, geaca neagra cambrata si poseta neagra, imi plac combinatiile alb negru
dupa cum am observat in catalog preturile sunt chiar rezonabile, combinatiile sunt chic, 
data viitoare cand ma voi afla in Carrefour ma voi uita mai cu atentie la colectia de haine TeX.

Trimiteți un comentariu