Global Village 2015 Constanta

De pe facebookul/blogul lui Emilian Alexandru am aflat ca AIESEC Constanta organizeaza la Maritimo Global Village, o adunare a unor studenti din diferite tari cu scopul de a face cunoscute publicului parti din cultura lor + gustari specifice. Am mai participat acum cativa ani la evenimentul organizat la Bucuresti si eram curioasa ce reprezentanti din ce tari vor fi prezenti la Constanta. Au fost din Brazilia, Mexic, Coreea de Sud, China, Bulgaria, Turcia, Grecia, Israel si Romania.

Prima tara pe care am vizitat-o a fost Brazilia:
Corina Mihaela are 19 ani si e studenta la Stiinte Economice
poarta un tricou turcoaz cu o pasare galbena Adidas, blugi turcoaz Stradivarius
 ea mi-a oferit Brigadeiro, 
niste bomboane foarte dulci acoperite de bombonele colorate specifice Braziliei

apoi am fost la Coreea de Sud:

apoi Mexic, unde am servit niste churros si chipsuri cu sos tomat
 Elena are 15 ani si e eleva la Colegiul National de Arta Regina Maria


Grecia:
Evelyn, 20 ani, studenta medicina
Mihaela, 18 ani eleva la liceul Mihai Eminescu
amandoua au invatat sa danseze greceste la 
scoala de dans Encanto, etaj 3, Tomis Mall(in fostul Diverta)



Turcia:
Tiberiu 18 ani student medicina(baiatul in verde)
pe coala de hartie scria "Sa fie pace in tara, sa fie pace in lume"
 Yildiz (care inseamna Stea) 20 de ani la facultate la Englezo - Turca
Bulgaria: am servit putina salata bulgareasca :-)

China:
Romania: am incercat o gogosica, yummy

Ansamblul Folcloric Dobrogeanca a dansat foarte frumos



Israel, Ahmed a cantat foarte frumos doua melodii, 
m-a servit cu paine inmuiata in ulei si condimentata cu zatar
in public:
Catalina-Ioana, 15 ani, eleva la liceul Mircea sectia mate-info bilingv engleza
tinuta Zara, pantofi Gemelli

Andrada, 21 ani, studiaza psihopedagogie
evident mi-au atras atentia parul ei mov combinat cu camasa rosie si ochii ei de un albastru superb
Adriana, 20 de ani studiaza Litere si e VicePresedinte pe Marketing la AISEC Constanta, 
ea s-a ocupat de acest eveniment si 
se si cunoaste cu Andrada :-) 
se pare ca se poarta parul colorat :-),
remember Madalina (cu parul turcoaz) si Miss Green(cu parul verde)
 amandoua s-au vopsit singure acasa cu vopsea temporara


Mai multe poze de la eveniment gasiti si pe pagina de facebook a lui Popa Oana Laura OLP Photography

Trimiteți un comentariu