Why Denis

Va amintiti pantofii rosu inchis lacuiti WhyDenis care i-am purtat de revelion?
Ei bine au devenit pantofi de poveste :-)
De revelion dupa miezul noptii dupa ce am ciocnit paharele de sampanie si ne-am zis urarile, am vrut sa intru din nou in restaurantul unde am petrecut si ce sa vezi din cauza ingramadelii si intunericului nu m-am uitat bine pe unde am mers si mi-a intrat tocul in grilajul de la o scurgere, AOLEU! si eram chiar in dreptul intrarii, incomodam pe toti oamenii care vroiau sa intre in restaurant. Ei, eu nu am fugit de acolo ca Cenusareasa ci m-am descaltat si am inceput sa misc pantoful in toate directiile poate, poate o iesi, dar de unde, nu vroia sa mai iasa!?!? Un domn m-a observat in ce dificultate ma aflu si s-a oferit sa ma ajute, dupa ce a intrebat in stanga si in dreapta daca nu e vre-un alt print disponibil pentru Moderna Cenusareasa... si nu era, asa ca dupa ce a incercat fara succes niste miscari mai delicate de a scoate pantoful din grilaj, a tras o data cu forta si l-a scos.. cu succes, insa, insa... in ce fel arata tocul pantofului scos, de cosmar :-( mi-a cam stricat buna dispozitie, noii mei pantofi (caci ii abia ii luasem, in a doua zi de Craciun) aratau jalnic, am intrat schiopatand in restaurant si din fericire o prietena, Alexandra a avut la ea o pereche de pantofi de rezerva si erau si numarul meu asa ca seara nu a fost cu totul compromisa, am putut sa dansez si eu. Am povestit multor prietene patania mea de revelion, eu ma gandeam fara tragere de inima sa ii duc la cizmar (pielea era julita rau pe toc si nu mai aveau flec), o prietena Andreea mi-a sugerat sa-i duc la Gemelli, ei se puteau pricepe mai bine poate sa ii repare dar nu se stie daca aveau acelasi material, o alta prietena Andreea mi-a dat solutia salvatoare... de ce nu-i duc la magazinul de unde i-am cumparat?!!? ce idee simpla si atat de buna, nu stiu cum de nu ma gandisem si eu? am cautat pe google numele firmei si am descoperit ca e o fabrica romaneascam-am bucurat, sansele mele de a-mi repara pantofii cresteau! pentru ca era 1 ianuarie m-am gandit ca poate e inchis magazinul asa ca le-am scris un mesaj pe formularul de contact  si o zi mai tarziu am si sunat la magazinul din Constanta, am primit in aceeasi zi confirmarea ca se pot ocupa de pantofii mei(atat pe e-mail ca raspuns la solicitarea mea, atat de la magazinul din City Park Mall) asa ca luni si nici nu ma costa nimic, asa ca pe 5 ianuarie i-am dus, iar azi, 20 ianuarie o doamna amabila de la magazin m-a sunat ca pot sa merg sa ii iau.. yeeey! Asta da profesionalism! Dai un ban dar sti ca merita!
si acum arata ca noi! sunt super incantata si 
sper ca de acum in colo sa fie niste pantofi norocosi.

Uitandu-ma pe site-ul WhyDenis am descoperit 
si un filmulet cu procesul de fabricare a pantofilor rosii, interesant

MAKING OF RED SHOE - WHY DENIS from Why Denis on Vimeo.

majoritatea pantofilor WhyDenis imi plac, 
imi par clasici ca si modele dar moderni prin materialele si culorile alese
iar magazinul arata luxos si foarte elegant,
iar vanzatoarele sunt foarte atente la nevoile clientilor,
atunci cand i-am luat eram hotarata ca vreua niste pantofi rosii,
vanzatoarea mi-a prezentat ca optiune si niste pantofi nude
care erau de asemenea frumosi - on my whishlist.
dar pana una alta aceste botine sunt superbe:
dintr-o colectie mai veche insa mi-au placut cand i-am vazut pe pagina lor de facebook



Trimiteți un comentariu