de 10

Eda Cara, 15 ani, eleva la Eminescu la stiintele naturii
plovor, bluza si incaltari Zara, pantaloni Berska, palarie Stradivarius

Eda: Ma inspir din revistele si site-urile de specialitate.Imi plac creatiile de la Chanel, iar din orasul nostru prefer Massimo Dutti. 
Ultima carte citită este "Panza de paianjen" de Cella Serghi,

iar ultimul film vazut este "Al șaptelea fiu".
De obicei ascult muzica pop-dance, iar in timpul liber ma întâlnesc cu prietenii in centrul vechi,la cafenelele din zona, ca mai apoi sa facem poze 


Maria: imi place mult culoarea rosu inchis/ grena/ burgundy si mai nou culoarea anului 2015 dupa Pantone - Marsala si mi-a placut cum a ales Eda sa combine palaria cu plovorul si cu niste blugi cu taieturi (care in mod normal nu-mi plac dar de data aceasta am facut o exceptie) Palaria de la Stradivarius mi-am luiat-o si eu, o vedeti in tinuta 1 sau 2 sau 3.

Trimiteți un comentariu