un certain regard

Becban 33ani, director magazin, momentan casnica in concediu prenatal
tinuta o are din Turcia
[2 noiembrie, Maritimo]


BecbanDe regula ma inspir de peste tot, de pe strada, din magazine, de la tv, urmaresc siturile Andreei Raicu, Carmen Negoita, Vogue, intru pe mai toate reclamele in materie de haine, mobila, decoratiuni ce apar pe facebook, urmaresc emisiuni de moda de la televiziunile turcesti foarte bune si educative in materie de stil (asta pentru ca sunt de nationalitate turca).
Utimul film care l-am vazut se numeste Lucy iar cartea care am citit-o Vaccinurile-preventie sau boala, pe care o recomand tuturor mamicilor sau mai bine zis viitorilor parinti.
Imi place sa ma plimb foarte mult pe strada, prin mall sa ies prin pub-uri, cluburi, sa ma uit la oameni cum sunt imbracati, nu am niste magazine sau locatii preferate sau exclusive asa, merg peste tot unde pot, noi sau vechi, imi plac mult si magazinele second hand, acolo gasesti multe lucruri unicat.

Trimiteți un comentariu