Aeromania - Aeroport Tuzla - cum a fost

Va ziceam acum ceva timp ca azi, 19 iulie se organizeaza 
un show aviatic la Tuzla. 
Ei bine am fost.
Am ajuns devreme pe la 15:00 si am descoperit in prima faza 
o expozitie de masini vechi. Superbe.



Mi-am cumparat vata de zahar, de mult nu mai imi facusem aceasta placere.
Port tricou Oysho cu Mickey si Minnie Mouse in "a true love story never ends",
şalvari turcoaz T!naR, sandale corai Otter, sacoşă cu trandafiri Kenvelo


Organizatorii dadeau legitimatii tuturor fotografilor/presei si am crezut ca ne vor lasa sa ne apropiem de avioane asa ca m-am inscris si eu, insa desi am trecut de gardul de delimitare a publicului, ne-au condus undeva pe camp, am trecut pe langa avioane insa la oarecare distanta.

Ceilalti fotografi venisera pregatiti, pe langa aparatura de ultima ora, aveau veste reflectorizante,
pături, izoprene, scaune pliabile si... costume de baie sa se bronzeze mai bine.:-) Printre ei era un grup de fotografi de la http://photoavia.net/ ii recunosteai dupa tricourile si vestele personalizate.

Nu am stat mult cu grupul fotografilor si m-am intors la multimea de spectatori.
Alexa, 15 ani, eleva la Bruxelles in clasa a 8-a
Dana, 35 ani, lucreaza in vânzări
Laconique, 26 years old, russian, working at an exhibition company finding clients in China

Recunosc ca dupa ce vazusem pozele postate pe diverse site-uri/bloguri de la evenimente aviatice aveam asteptari mari de la acest show aviatic.Insa realitatea nu s-a ridicat la asteptarile mele, la cat am stat (am plecat pe la 17:30) n-au zburat decat cateva avioane.
Unul dintre ele, primul, a facut mai multe acrobatii spectaculoase,

celelalte au avut zboruri mai mult de prezentare.

"frumoasa si bestia"
 
Poate am plecat eu prea devreme, nu incepusera nici concertele anuntate
 (Mihai Margineanu and friends). Oricum a fost dragut,
mi-a placut ca multi oameni s-au mobilizat sa ajunga la Tuzla sa sprijine desfasurarea aviatica,
atmosfera era faina, poate data viitoare va fi si mai spectaculos.

Toate pozele le gasiti pe Picasa Albums.
 + organizatori

Trimiteți un comentariu