un strop de culoare

Oana, 20 de ani, studenta la Drept la Ovidius,
 rochie maxi alb cu gri si snur roz Lidl, geanta si tenesi din Auchan
Oana: ~in materie de moda nu ma inspira ceva anume, imi cumpar ce imi place, nu neaparat ce "se poarta" la un moment dat trebuie sa fie si frumos pentru toata lumea, asa ca ma ghidez dupa propria moda. ma mai uit uneori pe reviste sau site uri cu haine dar nu ceva de moda in special , doar daca imi atrag atentia.
~creator de moda , nu am unul preferat. iar magazine preferate ... sa zic kotton, bershka, new yorker.. gen mall. 
~in momentul asta citesc o carte care se numeste: hollywoodul e ca un liceu de fite, zoey dean, iar ca recomandare sigur seria de romane  a lui sindey sheldon 
~ultimult film vazut: rapirea, ca recomandare: tri metri sopra il cielo.
~in materie de muzica cam de toate si cand zic de toate... ma refer la de toate :) 

Maria: mi-a placut rochia maxi si imi place combinatia de alb cu gri si putin fucsia, de fapt cordonul roz aprins mi-a atras atentia
[7 iunie 2014 Maritimo]

Trimiteți un comentariu