shorts and little dots

Gabriela, 15 ani
Gabriela: Inspiratia mi-o gasesc uitandu-ma in jurul meu , privind modul in care ceilalti se imbraca . Apoi tin minte daca m-a impresionat ceva in mod deosebit si cand vine timpul sa imi aleg hainele pentru o anumita ocazie , imi aduc aminte de aceste aspecte si le combin putin cu stilul meu . 

Unele dintre magazinele mele preferate sunt  : Stradivarius , Berska , Glow , Deichmann , New Yorker , New Look .

Ultima carte citita , pe care o recomand cu toata increderea , este : ,,Sub aceeasi stea " - John Green 

Unul dintre filmele mele preferate este : Safe Haven 

Ca si muzica , pot spune ca ascult pop si muzica pentru dans sportiv ! 

Maria: mi-au atras atentia pantalonii scurti cu bluza roz pal cu picatele negre si spate cu fundite negre si rujul rosu asortat cu poseta
[1 iunie Maritimo]

Trimiteți un comentariu