ie traditionala

Monica Moroianu, 45 ani, economist, 
ie din Bucovina, de la tarabele de langa manastiri, pantaloni Mango, poseta si balerini Musette


Monica: In ceea ce priveste tinutele vestimentare imi place sa imi aleg haine si accesorii din magazinele mele prefererate, cum ar fi: MANGO, Massimo Dutti, Musette...iar la Fashion TV urmaresc cu placer prezentarile Versace si Armani.
De asemenea imi plac haine traditionale romanesti.
O carte pe care o citesc cu placere in momentul de fata este "Ochiul caprui al dragostei noastre - Mircea Cartarescu"
Va recomand un film care pe mine m-a impresionat - Concertul  - Le concert - al regizorului Radu Mihaileanu
Ca muzica preferata as mentiona Doors, Dire  Straits, Metallica, Paula Seling, Vali Stelian, Nicu Alifantis...si multi altii.

Maria: mi-a atras atentia ia si tinuta alba impecabila. 
Nu uitati ca pe 24 iunie e ziua mondiala a iei
[7 iunie 2014 Maritimo]

Trimiteți un comentariu