eye eye

Alexandra, 14 ani, eleva la Colegiul National de Arta "Regina Maria"
poarta rochita cu ochi de pe net Sheinside, incaltarile tot de pe net cumparate de la RiverIsland
Alexandra: Sunt Alexandra (mi se spune Alexa/Haruki The FireLord-rareori) studiez arta..Un lucru despre mine...nu stiu... scriu o poveste inspirata din anime-ul american Avatar,aceasta poveste am combinat-o cu lumea reala...am făcut o poveste în care mi-as dori sa o trăiesc desigur.

1.Îmi găsesc inspirația pe un site ,tumblr (ador fashion street,mai ales cel japonez).
2.Citesc revista Elle și Harper's Bazzar.
3.Îmi cumpăr haine mai mult de pe internet, site-uri cum ar fi: Asos și River Island..dar ca magazine îmi iau cel mai des de la H&M și Stradivarius .
4.Ultima carte citita : Ten Little Indians-Agatha Christie.O recomand!
5.Ultimul film văzut : The Fault In Our Stars.Recomand filmul: The Descendants și Never Let Me Go.
6. Ascult muzica alternative rock,indie,electronic indie, folk.


Maria: evident, mi-a atras atentia rochita cu multi ochi desenati :-)
[14 iunie 2014, Maritimo]

Trimiteți un comentariu