1 iunie

Sabina, Maria si Miruna, 5 ani
Eliza, mama Mariei: Maria e imbracata in tutu de la Next si tricou de la Zara kids
Maria: mi-a atras atentia Maria, fetita din mijloc, cu tutu-ul roz si bluza alba cu stelute pastel, dar cand am vrut s-o fotografiez si-a luat prietenele in brate si a zis ca ea face poza cu ele :-) si cum si ele erau imbracate dragut le-am pozat pe toate 3

Ada 11 ani si Antonia 5 ani
Antonia, cea mica, este îmbrăcată de la Zara ( toate ) . 
Ada, are geaca de la Zara si fusta 
Georgeta Stercu/Brise


Maria: mi-a atras atentia Ada cu geaca de piele alba si fusta roz-rosu si cum si surioara ei era imbracata dragut am decis sa le pozez pe amandoua


Alesia 6ani
Corina Taut, mama AlesieiBentita este facuta de mine. Fac accesorii si bijuterii handmade. Puteti viziona produsele mele pe pagina de facebook : coralessdesign, sau corina taut (poza profil, niste margelute colorate)
Maria: am observat bentita cu flori a Alesiei si rochita ei cea roz 


Stefania 11 ani
Maria: un look colorat cu pantaloni animal print alb negru, hanorac galben, tricou turcoaz si tenesi roz
Maria: dintre participantele la concursul de dans, mi-a atras atentia rochita verde cu franjuri care se miscau frumos o data cu ea si erau spectaculosi mai ales cand se invartea

[1 Iunie Maritimo]

Trimiteți un comentariu