Tall Ships Regatta Constanta 2014

Sambata 24 mai am fost la Tall Ships Regatta Constanta, (facebook) nave impunatoare, pe unele, majoritatea te puteai si urca sa le vizitezi puntea, destul de multa lume, multi imbracati in clasicele dungi marinaresti, inclusiv eu :-) insa si cateva tinute mai aparte. Din pacate velierele aveau velele stranse asa ca nu erau in toata splendoarea lor.
niste marinari imbracati in clasicele lor costumatii marinaresti
Ioana Bradea creatoare de accesorii handmade si bloggerita la Jolie Colliers
poarta top scurt in dungi, fusta galbena, balerini galbeni si poseta albastra
Ioana Bradea: "In materie de moda ma inspira tot, tot ce ma inconjoara si poate fi vazut; si daca nu poate fi vazut de cele mai multe ori imi imaginez si ma gandesc cum pot sa le transform in realitate. Imi gasesc inspiratia de cele mai multe ori din trecut, moda, stil de viata, oameni, locuri deosebite, care spun o poveste sau mi se par ca au o magie aparte.
Nu am timp foarte mult, insa imi place blogul Danei Rogoz, Wendy's Lookbook, Miroslava Mikheeva Duma, iar ca revista de moda The One

Creatorul preferat este Valentino, mizeaza pe feminitate intodeauna, insa nu este singurul. Nu am un magazin preferat, insa ador boutiq-urile micute, coquete si ascunse. Ultima carte: Coco Chanel-Edmonde Charles-Roux. Sunt o cinefila convinsa, imi plac filmele vechi. Sunt Fan Audrey Hepburn, am reusit sa vizionez aproape toate filmele ei- in materie de moda, recomand: Breakfast at Tiffany's, Funny Face, Love in the Afternoon, Sabrina.(in aceste filme, imbraca rochii ce au intrat in istorie) De asemenea recomand un film cu Grace Kelly -To Catch a Thief, din 1955. Un film motivational Coco Chanel, insa cel din (2008), actrita principala este Barbora Bobulova, nu ma refer la cel mediatizat deja, cu Audrey Tatou. Un serial dragut si mai vechi: The House of Eliott (1991–1994). In materie de filme as putea vorbi foarte mult. In materie de muzica, imi face placere sa ascult muzica instrumentala, muzica buna: am o slabiciune pentru muzica frantuzeasca, braziliana, muzica de pian, jazz. Imi place foarte mult Frank Sinatra, Eric Satie, Chris Botti, Michael Buble. Recent am fost la un Concert Robbie Williams, un spectacol de exceptie, genul celor de pe Broadway. De asemenea, printre preferate se numara Alexandrina Hristov si Alexandra Usurelu."
O domnişoară pe care am surprins-o în timp ce prietenii îi făceau poze, îmbrăcată cu fusta rosie, bluza in dungi si avea si o poseta in forma de cap de pisica neagra
Luminita, economist 
poarta bluza pirat, pantaloni rupti si balerini marinaresti
Andra, 19 ani, eleva liceu cu profil uman, 
 poarta tricou pirat al prietenului
Mihaela Toma, studenta jurnalism
poarta bluza SeaView, pantaloni Stradivarius si incaltaminte H&M, aparat Nikon
Mihaela Toma: "Totul ma influenteaza, soarele, florile, muzica, oamenii veseli , dar mai ales dispozitia personala. 

Urmaresc cu placere blogul Danei Rogoz si de asemenea paginile de facebook ale Mirandei Kerr, Jessicai Alba si Ninei Dobrev. Cele mai rasfoite reviste sunt Glamour, Instyle, The One si Marie Claire. Tin sa mentionez ca editiile straine ( ex. Glamour, Instyle, Marie Claire- Italia; Cosmopolitan- Anglia) sunt mult mai consistente si mai dezvoltate.

Fara indoiala magazinul meu preferat este H&M, dar si micile boutiquri in stil frantuzesc, elegant amenajate, unde sigur gasesti lucruri exceptionale.

Ultima carte citita? Hotul de Carti de Markus Zusak, pe care o si recomand.

Ultimul film pe care l-am vizonat este Need for speed, dar urmaresc si diverse seriale cu diferite subiecte ( Lie to me, Neveste disperate, Anatomia lui Grey, Dr. House, etc.)
Filme pe care le recomand: War Horse, Hotul de Carti, The best Offer, Iluzionistul, Rush, Pompei, etc.

Ascult aproape toate tipurile de muzica incepand de la cea clasica, jazz, blues, pop, rock, rock'n roll, etc."


Eu, Maria, 31 grafician
port bluza in dungi bleo Marks & Spencer, fusta blugi Auchan, balerini albastrii Leonardo, poseta foarte incapatore Cromia, Italia, aparat Canon 400D
Laura, 31, economist,
 rochita inflorata, sacou negru, aparat Nikon
[24 Mai 2014, Portul Tomis, dana 0 parcă]

Trimiteți un comentariu