Cupa Maritimo la Ciclism

Ca tot facusem retrospectiva la bicicliste si biciclisti, cei mai urbnstyle dintre posesorii de biciclete :-) duminica aceasta am participat la Cupa Maritimo la Ciclism, de care aflasem de pe pagina de facebook a echipei Constanţa Cycling Team .Nu mai participasem niciodată şi am zis că e timpul sa încerc. Întâlnirea a avut loc la 10:00, la Maritimo. Vremea se anunţa frumoasă însă au fost şi perioade în care a plouat torenţial şi au fost şi concurenţi care au mers cu bicicletele prin ploaie.

Am concurat la biciclete de 26 inch desi bicicleta mea era mult mai mica. Pentru un traseu de 750m am scos un timp de 1min si 44secunde, timp bunicel, fata care a castigat a scos 1 min şi 21 secunde, am fost puţine fete de aceeea şi credeam că voi câştiga măcar locul 3, dar nu a fost să fie :-) am fost a cincea din șase fete cate am fost la categoria 26inch. În poza următoare eu, Maria îmbrăcată cu un trening bleo Asalt cumparat la Targul de îmbrăcăminte de la Mamaia, rucsac grena Vaude, balerini albaştri Leonardo, bicicleta pliabila galbena dahon yeah (recunosc că în picioare ar fi mers altceva, nişte teneşi altă culoare ar fi dat mai bine)
Andrei 15 ani
 
Catalin 18 ani, face parte din lotul national
Alex, 30 de ani, freelancer in domeniul comertului pe internet si 
 Alina, 28 de ani, tehnician dentar (avea si o pietricica albastra pe unul din dinti) 
Alina e imbracata cu geaca luata din Italia, fusta Mango si pantofi Mihaela Glavan
Laura, 31 de ani, economist 
poarta sacou Stradivarius, bluza Etam, blugi Bershka, pantofi CCC


Alexandra 23 de ani se ocupa cu atletism, ciclism, alergat
ulterior Alexandra s-a dovedit a fi câştigătoarea la categoria 26 inch :-) 
E draguţ ca multe din persoanele pe care le-am pozat au castigat cate un premiu, 
ai zice ca bunul gust merge mana in mână cu câştigătorii
In afara de copii care au luat startul toti, restul participantilor au concurat la individual.
Am luat startul pe rand, unii dand 2 ture de teren altii o singura tura.


Un comentariu

  1. iti multumesc frumos pt comentariul tau,blogul tau e minunat,ti-ar placea sa ne urmarim reciproc? da-mi de stire...te pup
    http://myabeschieri.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere